مداحی رمضان سال 1395

برادر جمال امیری / زمینه / سرم شکسته تا ابرومه ولی خدا دلم آرومه دانلود

 

برادر جمال امیری/ شور/ شبای قدر من مهتابه پر از محبت اربابه دانلود

 

برادر جمال امیری/ شور / دلبر دلم دلبر دلم عشق حک شد سردر دلم دانلود

 

برادر جمال امیری / شور / گرفتارم گره افتاده تو کارم دانلود

 

 

برادر جمال امیری / شور / اگه زنگیت غمه اگه خنده هات کمه دانلود

 

برادر جمال امیری / دو دومه شب 21 رمضان سال 1395 دانلود

 

برادر جمال امیری / مدح امیرالمومنین (ع) بسیار زیبا دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سرم شکسته تا ابرومه ولی خدا دلم آرومه شبای قدر من مهتابه پر از محبت اربابه دلبر دلم دلبر دلم عشق حک شد سردر دلم گرفتارم گره افتاده تو کارم اگه زنگیت غمه اگه خنده هات کمه مدح امیرالمومنین (ع) بسیار زیبا دو دومه شب 21 رمضان دانلوددانلود

تاريخ : پنج شنبه 18 آذر 1395 | 9:39 | نویسنده : هیئت روضه الحسین (ع) |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.